Вірші про кольори.








Мама фарби купила мені. 
Я малюю у зошиті і на стіні. 
Осінь жовто-оранжеву 
Розмалюю. 
Зимі біло-блакитну подарую. 
Весну зелену уявлю. 
Літо різними фарбами розведу. 
Я свої фарби дуже люблю. 

              <<< * >>>
















Олівці кольорові 
У коробці лежали. 
Тиху розмову почали. 
Якого кольору олівці 
Найбільше потрібні дітворі?
«Я думаю,що я - зелений. 
Потрібний я кущам,
Травам і деревам. 
Коли приходить весна,
Моїм кольором малює вона.»
«Почекай. Моя думка така. 
Без червоного кольору
Багато квітів не зацвітуть. 
Суниці й малини
Сукні червоні не одягнуть. 
Яблука не достигнуть в саду. 
Веселка загубить свою красу.»
«Ні,ні,ні. Найбільше мій 
Синій колір потрібний. 
Синім малюють небеса,
Океани,річки і моря. 
І волошки мій колір мають. 
Сині очки свої розкривають.»
«Я не згідний з вами усіма. 
Жовтим кольором 
Малює дітвора.  
Жовті кульбабки 
Яскраво цвітуть. 
Чарівна осінь мій колір забрала
Все навкруги розмалювала.»
«Ні.Ні.Це не просто так. 
Білий колір теж 
Потрібен  однак. 
Білий иній на трави лягає. 
Сніг білий землю вкриває. 
Білий підсніжник 
З-під снігу визирає,
Першим весну зустрічає.»
«Мій колір чорний
Стильний і елегантний. 
Ним малюють машини гарно.  
Меблі мій колір приймають.
Плити кухонні,чайники
Та кавоварки його мають. 
Нічка чорна і чорна земля. 
Прекрасна картина моя.»
«Прошу вас 
Добре помозгувати.
Стовбур,шишку,
Жолудь,кокос 
Без коричневого 
Не намалювати.»
Може б ще довго 
Олівці гомоніли. 
Та Настуня коробку відкрила.
Всі олівці помирила.
«Олівці мої милі!
В пальчиках моїх
Ви чародії.
Я з вами усіма дружу.
Бо малювати я дуже люблю.»

<<< * >>>













Чи знаєте, друзі мої,
Як малююють
Фарби акварельні?
Так, так, так.
Вони хочуть води.
Без води ні туди, ні сюди.
Скільки хочеш пензликом води.
Додав їм сьогодні води.
Фарби мої ожили.
Улюблені фарби мої
Сьогодні стали чарівні. 
До червоної білу додав-
Рожевий тюльпан намалював. 
Жовтий і червоний з‘єднав-
Мандарин помаранчевий 
Вималював. 
Так я з фарбами чаклував. 
До синьої жовту додав. 
Зелене листя і траву намалював. 
Беру червоний,жовтий,синій. 
Чарівно вийшло в мене нині. 
Коричневим кольором 
Малюю дерева 
І все ,що мені треба. 
Акварельні фарби мої 
Допомогають малювати мені. 

              <<< * >>>

Червоний колір я люблю. 
Червоне плаття одягну. 
У свої косички 
Заплету червоні стрічки. 
І ви,ніжки,не відставайте. 
Червоні черевички взувайте. 

               <<< * >>>

Синій колір обожнюю я. 
Синього кольору блузка моя. 
Спідничку синю вдягну.
З синіх волошок 
Віночок зроблю. 
В волосся своє заколю. 

              <<< * >>>

Жовтий колір-це сонця свято. 
Пожовкло у полі хлібів багато.
Жовтим орудує осінь вміло.
Ліси й сади позолотила.

<<< * >>>

Зелений колір має весна.
Зеленим травам життя дала.
На деревах листя розпустила.
В зеленій сукні гуляє щаслива.

                 <<< * >>>

Чорного кольору 
Набула земля. 
Почорніли луги і поля. 
Скоро вже білий 
Колір прийде. 
Сніг його принесе. 

                    <<< * >>>

Фіолетовим кольором 
Квіти цвітуть. 
Символ чарівності 
Й дружби несуть. 
Крокуси, тюльпани,фіалки
Айстри й бузок. 
Посадимо їх у наш квітничок. 

                 <<<*>>>

Андрійко з Гафійкою на лавочці сиділи. 
Про всяку-всячину говорили. 
«Чи знаєш,Гафійко, що таке час
«Так. Я знаю. На годинник заглядаю. 
На нього дивлюся і вже знаю,
Що робити далі маю.»
«Так то так. Але сам час
Ти побачила хоть раз?»
«Та ні. Його не зустрічала. 
Ніколи за руку не тримала. 
Цікаво було б його зустріти,
З ним поговорити.
Він багацько має знати.
Але як його впізнати?»
«А може він колір має?
І так його ми розпізнаєм?»
«Андрійку,ти правильно гадаєш. 
Час свій колір має. 
Тільки той колір завжди міняє. 
Ніч наступає- чорний. 
День приходить- прозорий.»
«То може,Гафійко,весна теж є час? 
Зеленим кольором радує нас.»
«Згідна,Андрійку. Весна -то є час. 
Аж на три місяці приходить до нас. 
А влітку час ,певно, різнокольоровий
За веселкою ховається. 
До нас посміхається.»
«Жовтий -восени. Білийзимою
Часу кольори розгадали з тобою.»
«Сьогодні час не змарнували. 
Для часу кольори ми розшукали. 
Хоч ми не бачимо його, 
Лише відчуваєм 
Та за ним спостерігаєм. 
Ось і нам час з лавочки вставати,
Додому швидесенько рушати.»


                             ****************



Сонечко гріє з висоти. 
Кольором жовтим його малюємо завжди. 
Захочеться вам по-англійськи сказати,
Жовтий колір треба «yellow» називати. 
***
Червона троянда розцвітає. 
Пелюстки свої розкриває. 
«Кольору кращого в світі нема!»-
Сказала зачаровано Оленонька мала. 
«Магічно,сестричко! Я знаю. 
Англійці цей колір «red» називають.»
***
Даринка плаття одягла
І на вулицю пішла. 
« А у плаття що за колір?»-
Запитав сусідський Коля. 
«Blue.»- Даринка відповіла. 
Це в англійській мові - синій
***
Хмарки у небі пливуть та пливуть. 
Білі сніжинки на собі везуть. 
Як на землю впали,
Слово «White» написали. 
White-це білий. Пам‘ятай. 
З нами разом вимовляй. 
***
Дерева зелені,зелені кущі,
Зелені водорослі у ріці. 
Ти,любий друже,так і знай
Колір зелений «green» називай.
***
Оранжевий колір мають апельсини. 
Тропічний фрукт для цілої родини. 
Давайте вивчимо,запам‘ятаємо
В англійській «orange
Цей колір називаємо. 
***
Чорний колір меблі мають. 
Автомобілі чорними бувають. 
Чорне взуття і чорні штани,
Сукні чорні та чорні хустки. 
Хочеться мені «black» сказати,
Мовою англійською цей колір назвати. 
***
Рожевий колір люблю. 
Рожевий одяг ношу. 
Наче квіточка в цвіту
Я в рожевому іду. 
«Pink» для друзів я і близьких,
Це- рожевий по-англійськи. 
***
Бурий ведмідь по лісі гуляє. 
Шубу коричневу він має. 
Вісім вихваляється навкруги:
« Кращої шуби ніж в мене не знайти!»
Тут мавпа прийшла:
«Шуба твоя «brown» як і моя.»
«Ха-ха-ха! Вона ж не браун,
А коричнева !»
«Ні. Ні. Ні. Ти не правий. 
Brown- це і є коричневий.»
***
Фіолетові тюльпани розкриваються. 
Фіалетовим кольором 
Лаванда вихваляється. 
Фіолетова фіалка в саду розцвітає. 
Колір фіолетовий і райдуга має. 
Оля впевнено сказала:
«Я англійську вже вивчаю. 
Колір фіолетовий - "purple" називаю. 
***
Сірого кольору тканину купила. 
Костюм елегантний із неї пошила. 
Колір «grey» мені до лиця. 
Й стали в пригоді англійської знання. 
Як слово «grey» я вимовляю,
Знаю,що сірий колір називаю.



Вдячні щиро за вашу увагу та дорогоцінний час!!!


Нашою реальністю сьогодні у 2022 році є війна. Біль виходить з сльозами та рядками:





Більше дитячих віршиків читайте за цими посиланнями :)















































Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

40 віршиків. Геометричні фігури навколо нас.

21 ВІРШИК ПРО ОДЯГ ТА ВЗУТТЯ