Зайчик Лапанчик готує український борщ


Мама на кухні працювала. 
Борщ український готувала. 
Лапанчик прибіг:
«Може б я допоміг?»
«Добра ідея твоя. 
Твою допомогу приймаю я. 
Будем разом працювати. 
Борщ український готувати. 
Чи знаєш ти,які овочі 
Нам треба мати,
Щоб борщ приготувати?»
«Я знаю.»- Лапанчик сказав
І три картоплини 
З відра взяв. 
Вимив їх і в миску поклав. 
А мама чистила,розрізала 
І в каструлю вкидала. 
«А ще що нам треба взяти?»-
Запитала мати. 
«Любиму капусту мою
Треба додати до борщу. 
А ще червоний буряк
Додасть борщу добрий смак. 
Додамо ще одну-дві морквини. 
В олії підсмажим цибулину. 
Ще й про фасолю не забувати. 
З нею добре буде смакувати. 
«Лапанчику,будь добрий,
Кран відкривай,
У каструлю води наливай.»
«Добре. Я це зробив. 
У каструлю води налив. 
Мама на плиту її поклала. 
Коли закипить чекала. 
Борщ майже готовий. 
Ще томатну пасту додати,
Щоб насичений колір дістати. 
Додамо сіль,цукор і оцет. 
Матимемо смак,той який 
Ми хочем. 
«Ти,Лапанчику,мені допомогав,
Справжнім кухарем став. 
Я надіюся,тепер ти будеш знати
Як самостійно український 
Борщ приготувати.»

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

40 віршиків. Геометричні фігури навколо нас.

Вірші про кольори.

21 ВІРШИК ПРО ОДЯГ ТА ВЗУТТЯ