Дівчинка-чомучка


Іринка росла-виростала,
Дівчинкою-чомучкою стала. 
Чому мої олівці 
Не малюють самі?
Тому що їх пальчиками
Треба тримати 
І так малювати. 
Чому люди не літають?
Тому,що крил не мають. 
А щоб літати могли-
Видумали літаки. 
Чому трави ростуть?
Бо корінням воду п‘ють
І мінеральні речовини
Для здоров‘я серцевини. 
Чому котик мій сіренький
Ходить по хаті тихенько?
Тому що на лапках 
Має подушечки м‘ягенькі. 
Чому плавають гуси і качки?
Вони лапки-ласти мають,
А пір‘я змащене жиром 
У воді не намокає. 
Чому людям потрібні будинки?
Для того,щоб у них жити,
Від холоду та спеки 
Себе захистити. 
І так цілий день
Чому? Чому? Чому?
Терпляче їй відповідаю,
Бо донечку-чомучку
Сильно я люблю.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

40 віршиків. Геометричні фігури навколо нас.

Вірші про кольори.

21 ВІРШИК ПРО ОДЯГ ТА ВЗУТТЯ