40 віршиків. Геометричні фігури навколо нас.


🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺                                          
                   

1)
М’ячик форму кулі має. 
З нами весело стрибає. 
Він на місці не лежить. 
Де захоче,там біжить. 
2)
Подібна на кулю
Капуста росла-виростала. 
Плаття за платтям вдягала. 
На грядці красунею стала. 
3)
На кулю схожий 
Глобус на столі. 
Подорожуєм у різні краї. 
Рукою його повертаєм. 
Назви країн ми вивчаєм. 
4)
Тарілки схожі на круги
Ми в руки їх обережно взяли. 
На круглому столі розклали. 
Пампушок на кулі схожі
У них поклали. 
За круглий стіл діти сіли. 
Кулясті пампушки смачно з‘їли. 
5)
Мама млинці круглі пекла. 
Сковорода в неї кругла була. 
На круглі тарілки їх викладала. 
Друзів моїх частувала. 
Млинці з маслом і сиром. 
Їжте малята. Набирайтесь сили.
6)
Сонце з-за хмар виглядає. 
Круглу форму має.
Землю теплом зігріває. 
День світловий посилає. 
7)
На круги подібні 
Колеса авто. 
А руль у автівки-
Ідеальне коло
Колеса слухаються руля,
А руль- свого водія. 
8)
Форму кола обруч має. 
Через нього ми стрибаєм. 
Можем вверх його підняти,
Вправо, вліво повертати. 
І на поясі крутити. 
Обруч зможе все зробити. 


1)
У пекарні батони печуть. 
Овальну форму їм надають. 
Запашні, духм‘яні, рум‘яні
На полицях лежали 
Батони овальні. 
2)
Повітряні кульки надували. 
На овали вони подібні стали. 
На ниточки їх прив‘язали. 
Вверх піднімали 
І вниз опускали. 
3)
На городі диня росла. 
Форму овала мала вона. 
Диню усі полюбляють. 
За медовий смак її поважають. 
4)
На колючому кущику виростаю
Зеленим,жовтим,
Бордовим буваю. 
Як овал виглядаю. 
Відгадайте назву мою
І де я живу?
Аґрус,в саду. 
5)
Мій коричневий 
Ворсистий кожушок
Приваблює дорослих і діток. 
Чорненькі зерняточка. 
М‘якоть зелена. 
Форма овальна
Яке ім‘я у мене?
Ківі

1)
Моя подушка подібна 
На квадрат
Чотири вушка у неї стирчать. 
Я спати на неї лягаю. 
Ручками її обіймаю. 
2)
Квадратний годинник на стіні. 
Вибиває звуки чудні. 
Тік-так. Тік-так. 
Я ходити мастак. 
Ні в день,ні вночі я не сплю. 
Секунди й години лічу. 
3)
Цікаво мені було узнати,
Що килимок мій 
Має форму квадрата
Чотири сторони прямі
Одинакові по довжині
Утворили чотири кути
Одинакової величини. 
4)
Квадратну форму мала
Поверхня стола,
За яким сиділа 
Щаслива дітвора. 
Сиділи. Чаювали. 
Квадратне печиво смакували. 
5)
Мама стільнику дістала. 
На квадратній стільниці
Тісто качала. 
Квадратики з нього вирізала. 
Квадратні медівники випікала.


1)
Майстер двері змайстрував. 
На вході в будинок їх поклав. 
На прямокутник двері подібні. 
Чотири прямі кути. 
Протилежні сторони
Одинакової довжини. 
Легко їх відкривати. 
Входити й виходити з хати. 
2)
Мій телефон мобільний
На прямокутник подібний. 
Звідусіль дзвінки приймає,
Ну а я відповідаю. 
3)
Букварик,зошит і пенал
З рюкзака я витягаю. 
Букварик,зошит і пенал
Прямокутну форму мають. 
4)
Увійшла у вагон. 
Придивляюсь. 
Сама собі не довіряю. 
Всі предмети 
Прямокутну форму мають. 
Вікна,двері й лавочки,
І навіть стіни 
Прямокутної форми

1)
Журнальний столик 
Біля дивана стояв. 
Трикутну форму він мав. 
Три одинакові кути 
І рівні три сторони. 
Газети й журнали 
На ньому лежали,
Свого читача чекали. 
2)
Новорічна ялинка
У залі стояла. 
На трикутник подібною стала. 
Новорічний настрій 
Усім дарувала. 
Кольорами гірлянди засвітились. 
Про початок року сповістили. 
3)
Бабуся Тетянки 
На базар ходила. 
Нову хустку купила. 
Нею плечі собі накрила. 
Тетянка її розглядала,
Такі слова сказала:
«Бабуся,а хустка твоя
Як трикутник на плечі лягла.»
4)
Попереджувальні 
Дорожні знаки
Форму трикутника мають. 
Про небезпеку попереджають. 
Чи дорога вузька. 
Чи дорога слизька. 
Чи повертати пора. 
Знаки- допомога для водія. 
5)
Наступають Різдвяні свята.
У мами роботи багато. 
Вареники ліпила. 
Начинку з картоплі 
Й капусти робила. 
Як трикутники лежали 
На столі 
Одинаковї величини. 
Мама їх зварила. 
Смаженою цибулею полила. 
Смакувала вся родина. 
6)
Випікала з маком пиріжки
Як трикутники їх зробила,
Добре яйцем примастила. 
Рум‘яні,пухкі ,запашні
Полюбились дітворі. 
7)
Дивлюсь я кругом
І враз помічаю,
Що гори трикутну 
Форму мають. 
Чи найвищі,чи малі
Все одно подібні 
На трикутники вони. 
8)
Миколка поволі у човнику плив. 
Потім трикутне
Вітрило розпустив. 
Вітер його роздував,
Човник на воді колисав. 


1)
На городі урожай збирали. 
Моркву з землі витягали. 
Оце тобі дива так дива,
На конус схожа вона. 
2)
Таня з пірамідою грала,
Кружечки по розміру шукала. 
Найбільший червоний знизу,
Найменший голубий 
Вгорі поклала. 
«Ой! Моя пірамідка 
Кольоровим конусом стала!»
3)
На далекій півночі 
Ненці живуть. 
Кочовий спосіб життя ведуть. 
З довгих жердин чум будують. 
Шкірами його обкладають. 
Чум форму конуса має. 
4)
На арені цирку клоун з‘явився. 
В залі регіт покотився. 
Губи й щоки 
Кумедно розмалював. 
Шапку-ковпак на голову поклав
А ковпачок не просто так. 
На конус подібний 
Його ковпак.

1)
Мама качалкою тісто качала. 
Печиво випікала. 
Оля дивилась,мовчала,
А далі сказала:
«Чи знаєш,мамо моя,
Що на циліндр
Схожа качалка твоя?»
«Так. Я згідна,доню моя.»
2)
Форму циліндра
Всі труби мають, 
По яких воду і газ качають. 
А різниця між ними така:
Різний діаметр і довжина. 
3)
Трьома пальцями
Ручку у руці тримаєм. 
Як циліндр вона виглядає. 
Кругленька і кутів не має. 
Пальці працюють легенько. 
Букви лягають рівненько. 
4)
День народження у Вані. 
Свічок п‘ять купила мама. 
Вони у коробці
Рівненько лежали,
Як циліндрики виглядали. 
5)
Дивлюсь на горнятко
І собі гадаю. 
Воно ж циліндричну
Форму має. 
Люди циліндр взяли,
Дно і вушко приладнали. 
Для кави,чаю чи води
Горнятко згодиться завжди. 
6)
У шафі стакани стояли. 
Різні розміри мали. 
Всі стакани мої 
На циліндри схожі були. 
Я їх дуже любив. 
Кисіль,сок і компот 
З них пив. 

Вдячні за вашу увагу та час!!!

Більше дописів читайте тут:






Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Вірші про кольори.

21 ВІРШИК ПРО ОДЯГ ТА ВЗУТТЯ