За що я люблю татуся?










За що я люблю татуся ?
За те,що він у мене є. 
За те,що маму поважає. 
По господарству помогає. 
Може у хату води принести. 
На зиму дрова привезти. 
А от колоти- це наша турбота. 
Стаєм ми з татом до роботи. 
Від наших ударів дрова 
так і коляться. 
Дружно і весело 
робота спориться. 
Закінчили роботу. Двір підмели
Тепер ми готові до зими. 
В вечірні години у шахи граєм. 
В дні вихідні по лісі гуляєм. 
Грибів збираєм. 
Харчі на зиму запасаєм. 
Все про їстівних грибів 
Тато мені розповів. 
А ще на рибалку ходили. 
Коропів,окунів ловили. 
Навіть щука в сачок заплила. 
Але швидко утекла. 
Напевно хитрішою була. 
Щасливий з татом я іду. 
Улов свій в руці несу. 
Я разом з татом працював. 
В п‘ять років я дорослим став.

Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

40 віршиків. Геометричні фігури навколо нас.

Вірші про кольори.

21 ВІРШИК ПРО ОДЯГ ТА ВЗУТТЯ