Позитивні і негативні емоції. 24 вірші.


*****Позитивні*****

1)
Вранці щаслива встаю,😀
Коли бачу родину свою:
👨👩👧👦
Маму і тата,і меншого брата,
Бабусю 🧙🏻і дідуся.🧙🏻‍♂️
Ось і родина моя. 
Я посміхаюсь.🙂 
Їх обіймаю.🤗
Доброго ранку усім бажаю.☀️
2)
З веселим настроєм😃
І морем надій
Чекаю я день вихідний📆
З мамою і татом👫
Можу у парку гуляти,
Голубів годувати,🕊
На лавочку сісти,
Морозиво їсти🍦
В кінотеатрі разом побували📽
Цікавий мультик переглядали.
Я захоплююсь вами,батьки👏🏼
Дякую,що ви у мене є.🙏🏻
3)
На рибалку з друзями ходжу.🎣
Порибалити ой як люблю. 
Здивувалися друзі милі,😲
Коли щуку в сачок зловили. 
Нам подобається🤗
На траву сісти. 
Та смачної юшки поїсти.😋
Юшку їли,смакували.🥣
Із захопленням 👏🏼розповідали. 
Як щуку з води витягали.🎣
4)
Біля дзеркала стою щаслива.😃
Мама плаття нове купила.💃
Я в ньому танцюю.💃
Я в ньому кружляю.💃
Веселий настрій я маю.🤩
5)
Ми з татом різні гриби збирали. 
У кошики їх 
Обережно складали. 
Аж тут дивина!
Грибова шапка як моя голова!
Від здивування😲
Аж роти відкрили. 
«Нам пощастило!»- сказали
І гриба у кошик забрали. 
6)
Мені подобається
Як сонце сходить,☀️
Як день на Землю приходить,🌎
Як цвітуть дерева і квіти,🌺
Як ростуть щасливі діти. 
Коли буде мир🕊
У нашій країні,
Всі люди будуть щасливі.🤓
7)
Мені приємно😌
На теплому піску лежати,🏖
Дотик його відчувати. 
Сонце пригріває.🏜
Ласкавий вітерець освіжає.🌬
Хмарки по небу пливуть.☁️
Спокій мені віддають.🧘
8)
З захопленням🤩
На вечірнє небо поглядаю.🌃
Скільки ж зірок воно має?🌌
І подумав я тоді:
«Зірок стільки ж 
Як людей на Землі. 
Кожна дитина,
Коли підросте,
Щасливу зірку в небі знайде.»🌠
9)
Я посміхаюсь😁
Коли з друзями стрічаюсь.😁
Тому,що я їх люблю,😁
Дарую їм посмішку свою.😁
10)
Я дуже зрадів.😃
Тато мені машинку купив.🚗
Я вдячний 👏🏼тобі,дорогий,
За подарунок такий. 
11)
День мого народження наступив.🎂
Я друзів своїх запросив. 
Ми в ігри грали,
Співали і танцювали.
Всі раділи,сміялись 
І веселились.😀😂🤣
Як чудово,що ми зустрілись. 
12)
У батьків моїх
Робота важлива.👩💻👨💻
На першому плані кар‘єра. 
А я сама росту,виростаю. 
«Недолюбленим дитям»
Себе називаю.😔
Я хочу,щоб мама і тато
Мене любили,😍
Цілували,😘
Обіймали.🥰
До свого серця пригортали.❤️
Часто говорили:❤️
«Я тебе люблю,❤️
Солодку донечку свою!»❤️
13)
Семенко з захопленням🤗
На небо дивився.
На літак,що летів,задивився.✈️
«От мені би так у небо злетіти,
Вище хмар полетіти,☁️
Землю побачити з висоти,🌍
Де живу і я,і ти,і вони. 
Навіть побачити інші краї.🗺
14)
Коли сонце встає,☀️
Я щасливий ,😊
Що у мене батьки є. 👪
Гуляти з ними-щастя моє. 
Як радісно🤓 з ними
Осінь зустріти. 🍁
У парку сухим листям шарудіти.🍂 


*****Негативні*****

1)
У ляльки моєї зламалась ніжка.
Тому і сумую трішки.😕
Та це ще не зовсім біда. 
Не варто так переживати. 
Ляльку можна відремонтувати. 🔨
2)
З гніздечка пташеня упало.🐦
Безпомічне на землі кричало. 
Крильцями било. 
Може б злетіло. 
Та ні. Не змогло. 
Дуже маленьке було. 
Жаль мені стало пташеня.😢
Без батьків пропаде
Пташине дитя. 
Драбину до дерева приклав. 
Спритно до гнізда дістав. 
А воно зі страху затремтіло.😨
Що уже й кричати не хотіло. 
Пташеня я в руку взяв. 
Ніжно у гніздо поклав.🐦
3)
Дівчатка по лісі гуляли.👭
Чарівні квіти збирали.💐
І раптом...
Ой!
Біда!!!
Щось чорне і довге 
Повзе з-під куща. 
Напевно це вуж?
А може змія?!?!🐍
Страх обійняв усе тіло.😨
Широко очі відкрили.😳
Кричали з усієї сили.😱
Те чорне й повзуче 
Саме настрахалось,
Тікало під кущ🏞
І не озиралось. 
4)
Котенятко у траві гралось.🐈
З боку на бік переверталось. 
Раділо, тихо собі муркотіло. 
Та мало того було.
На яблуню залізти надумало. 🌳Кігтиками вчепилося за кору,
Видряпалось нагору. 
«Ой,яка висота!
Як далеко від мене земля!»
Котенятко злякалось.🙀
Жалібно рознявчалось. 
Петрикові жаль🥺
Стало котеняти. 
Вирішив йому допомогати. 
Сміливо на дерево залізав. 
Котеня за пазуху клав. 
Страх у котяти зразу пропав. 
Тихо воно сиділо,
Муркотіло і муркотіло.😽😽
5)
В болото Ведмедик заліз.🧸
Вимастився з голови до ніг. 
Ступав по стежині швидко. 
Дивитись на нього було гидко. 
Мама його зустріла. 
Від злості чуть не зомліла.😡
А потім взяла і розсміялась.😂
Замазуру свого сфотографувала.📸
Швиденько митись наказала.🛁
6)
Зайчик 🐇зустрів слона.🐘
Звідкись до зайчика 
Заздрість прийшла:😏
«Я заздрю тобі,
Що великий виростаєш,
Довгий і сильний хобот маєш,
Нікого не боїшся,
Ніхто тебе не може з‘їсти. 
А я маленький,сіренький,
Завжди трясуся,
Усіх навкруги боюся »😥
7)
Недільного ранку 
До церкви йшла.⛪️
Там побачила 
Безпритульне дівча.🙇♀️
Воно самотнє стояло,
Ручку свою простягало,
На чиюсь допомогу чекало. 
Мені жаль 🥺стало дівчати. 
Вирішила її додому забрати. 
Одягнути,нагодувати,
До школи віддати. 
Дівчинка була щаслива,🥰
Що мене зустріла. 
8)
У одній сім‘ї 
Мама,тато і дочка проживали.👨👩👧
Незабаром синка дочекали.👼
Тепер вони мають двоє діточок
Донечка ходить в дитячий садок. 
А малюк вдома,гуляє. 
Всі іграшки йому.🧸🎈
Він про це знає. 
Ось повернулась 
Додому сестра. 
Скінчилась воля 
Для нашого синка. 
Сестра кричить:
«Не чіпай.😠
Іграшки мої віддай.😠
І книжки не твої.😠
Їх купили мені.😠
М‘яч мій не катай.😠
Там сиди. Почекай.»😠
Вона ревнувала.
Тому і жадібною стала. 
9)
Денис і Миколка 
На лавочці сиділи. 
Ногами махали. 
Розповіді свої почали. 
Д:
Я сьогодні з мамою 
В магазин ходив. 🛒
Нові іграшки 🛴собі купив. 💵
М:
А я сьогодні в ліс пішов. 🌲
Ооотакенного гриба знайшов🍄
Д:
Не видумуй. Правда не твоя. 
Весною в лісі грибів нема. 
А я вчора у нашому саду
Посадив вишню молоду. 🌳
М:
А я вчора зловив коня. 🐴
І верхи їздив пів дня. 
Д:
Я цікаву книжку 📕
Вчора прочитав. 
Про перший політ у космос
Багато узнав. 🚀
М:
А я у човні плив. 🛶
Враз вітер човна підхопив. 💨
Недовго його покрутив
І на воду опустив. 🌊
Д:
А ти не злякався?🤔
М:
Та ні. Сміливо сидів у човні. 🚣
Д:
Все це неправда твоя,
Ні річки ,ні човна у нас нема. 

Миколка голову нахилив,
Очі свої прикрив. 
М:
Так. Все це видумка моя. 
Тепер вже соромно 😔мені
За всі ці видумки чудні. 
Д:
Мрійник ти великий. 
Вигадуй і складай. 
Тільки за реальність 
Їх не видавай. 
10)
Олеся за столом сиділа. 
Солодке печиво їла. 🍪
На синє небо зазирала. 🌈
Набридливих мух відганяла. 
Враз перед нею 
Павук опустився. 🕷
В округлені очі подивився. 
З переляку 😨Олеся закричала. 
До мами бігти почала. 
І павук перелякався. 🕷
В далекий куток заховався. 🕸

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

40 віршиків. Геометричні фігури навколо нас.

Вірші про кольори.

21 ВІРШИК ПРО ОДЯГ ТА ВЗУТТЯ