Як пташеня маму шукало.

м. Чикаго
,гніздо синьої пташки(bluebird),
2018 
Фото:Інна Голенчук


Як пташеня маму шукало. 

(Казка)

Весна по землі крокувала. 
Рослини до життя повертала. 
Пташки її зустрічали. 
Весняними піснями вітали. 
Маленька пташина співала,співала. 
І,нарешті, собі згадала:
«Слід гніздо будувати,
Яєчка туди відкладати,
щоб рід свій зберігати.»
На дереві гніздо звила. 
Пір’ячком застелила. 
Яєчко відклала. 
Три тижні його вигрівала. 
Одного ранку яєчко 
Почало качатись. 
Тісно стало в ньому пташеняті. 
Дзьобиком стукало 
все сильніше. 
Мати-синичка 
почула і подумала:
«Полечу іжу шукати 
для свого маляти»
Крилами змахнула і полетіла. 
Тим часом яєчко качалось 
і стукало,а пташенятко дзьобом
стінку яєчка пробило,ніжками впиралося, крильцями 
штовхалося.Яєчко навпіл 
розкололося.От пташенятко 
народилось.Сонечко його 
обігріло,обсушило.Пташенятко нікого кругом не бачило.Йому стало сумно і воно спитало:
«Де ж моя мама?Піду її шукати»
Стало на край гнізда і впало 
вниз. Воно падало перекручую-чись,змахуючи крильцями і лап-ками,і плюхнулось на землю. 
Пташенятко не вміло літати.
Навіть не вміло добре ходити. 
Отямившись від такого польо-
ту, воно стало на ніжки і почало іти. Спочатку падало,перекочу-валось і знову вставало. 
Швидко навчилось іти. «Тепер я сильний і буду шукати свою 
маму»-сказало воно. У дворі
пташеня зустріло кошеня. 
«Ти моя мама?»- запитало воно. 
Кошеня лиш дивилось і нічого не відповіло. Пташеня підійшло до курки: «Ти моя мама?»
«Ні»- відповіла курка.Після запитало у собаки: «Ти моя мама?». «Я не твоя мама,я - собака»- відповів. «Ти моя мама?»-запитало пташеня у корови. «Я -корова,як я можу бути твоя мама?»
Пташеня зупинилося і думає: «Ні котеня,ні курка,ні собака,ні корова- не моя мати. Але ж я маю маму. Я знаю. Я її знайду.»
Пташеня побачило величез-
ний предмет. Це був підій-мальний кран. «Ти моя мама?»-спитало. Кран страшно загур-
котів. Пташеня злякалось і закрило очі. Кран легенько його взяв і підняв на дерево у гніздо. От воно знову дома. 
А тут і мама- синичка повернулась. «Я знав,що ти є!!!
Ти не котеня,не курка,не собака,не корова і не кран. 
Ти- пташка. І ти моя мама!»
«Так. Я твоя мама- синиця. А ти мій єдиний синок!»

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

40 віршиків. Геометричні фігури навколо нас.

Вірші про кольори.

21 ВІРШИК ПРО ОДЯГ ТА ВЗУТТЯ