Що є? Гра для дітей.





Що є?

( словесна гра з показом )

1)Вихователь: «Під моєю шапкою що є?»
Діти: «Два вуха»
Вихователь: «А де ж ваші вушка?»(діти показують)
2) Вихователь: « За моїм шарфом що є?»
Діти : «Рот,ніс ,шия»
Вихователь: «Всі разом відкриєм ротик. Всі разом торкнемо носик і шию»
3) Вихователь: « Всередині мого рота що є?»
Діти: «Язик,зуби»
Вихователь: «У кого зубки біленькі і язичок жвавенький?»
4) Вихователь одягає темні окуляри. « За моїми окулярами що є»
Діти: «Очі»
Вихователь: « А де ж ваші очки?». Діти показують. 
5) Вихователь в рукавицях:
«Всередині моїх рукавичок що є?»
Діти: «Пальчики»
Вихователь: «А покажіть де ваші пальчики?»
6) Вихователь: «Мій рукав ховає що?»
Діти: « Лікоть»
Вихователь: «А скільки ліктів у вас?»
Діти: «Два».
7) Вихователь: « Мої джинси захищають мої коліна. А у вас є коліна ?»
Діти: показують коліна.
8) Вихователь: « В середині моїх чобіт що є?»
Діти: « Ноги,пальці»
Вихователь : « А як топають ваші ноги?
Діти топають.
9) Вихователь : «Моя куртка захищає що?»
Діти: « Руки,груди,спину»
10) Вихователь : «А де мої дітки?»
Діти: «Тут»
Вихователь : « І це все у вас є?»
Діти: « Так»
Програмовий зміст: 1)закріплювати знання дітей про частини тіла та предмети одягу. 
2) вчити слухати вихователя та відповідати на запитання
3) виховувати вміння дітей працювати і колективі. 
Матеріал : для вихователя шапка ,шарф,темні окуляри,рукавиці,светр на ґудзиках, джинси чи інші штани,куртка, взуття. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

40 віршиків. Геометричні фігури навколо нас.

Вірші про кольори.

21 ВІРШИК ПРО ОДЯГ ТА ВЗУТТЯ