Не для мене.

Кривавим кроком 
прийшла війна. 
Забирає моє життя. 
Тіла свого не відчуваю. 
А думка ще злітає. 
Уже не для мене весна прийде. 
Не для мене сонце зійде. 
Не для мене калина цвіте. 
Не для мене дівчина росте. 
Не для мене шумлять жита. 
Не для мене на землю
Впаде роса. 
«Мамо,мамо моя!»-
Останні мої слова. 
Мамо,руки свої простягни. 
В останнє мене обійми. 
Вже чую твоє тепло. 
Шалений стук серця твого. 
Відчув я ,
що сльози гарячі впали. 
А сина твого не стало.
Для нас з тобою сонце зайшло. 
Забрало з собою тепло. 
«Обличчя війни»,2015
Олія,акрилік,гільзи
Робота Дарії Марченко та Данієля Гріна
На виставці у Чикаго,2017
Робота зроблена з 5,000 гільз зібраних на полях боїв  України.

Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

40 віршиків. Геометричні фігури навколо нас.

Вірші про кольори.

21 ВІРШИК ПРО ОДЯГ ТА ВЗУТТЯ