Хто я?

  
                        м.Чернівці,2018
                            Фото:Вікторія Олексюк

Котеня було все чорне. 
Тільки на носику виднілась біла 
пляма. Воно часто ховалось від своїх братиків і його було важко знайти. 
Одного разу котеня помандрувала зеленою травою
і побачило велику калюжу. В ній плавали ,підстрибували і своїми довгими язиками ловили комарів зелені жабки. 
Вони співали свою жаб‘ячу пісню. Було весело. 
«Дозвольте з вами погратися»-
сказало кошеня. «Прошу»-заквакали веселі жабки. 
Кошеня розбіглося і плюхнулося у воду,розклавши свої лапки. На щастя калюжа була не глибока. Воно ж не вміло плавати. Воно швидко вилізло мокре і гидке. 
Жабки стрибали і квакали: 
«Ти не жабка і не вмієш плавати». Котеня подумало і 
сказало: «Так. Я не жабка. Я не зеленого кольору,на лапках не маю плавників, не вмію 
плавати ,не вмію ловити язиком комарів. То хто я?»
Котеня зтряхнуло своїм тілом,
крапельки води розлетілись
в усі боки,а вітер розпушив його шубку. 
Похиливши голівку котеня 
пішло далі і побачило,як гралися миші. Вони залізали у 
велику миску з мукою. Трохи 
поївши,миші почали гратися:
підстрибували,перекочувалися
і ставали білими. Вони любили 
такі ігри і з радості пищали. 
Котеня теж залізло у миску з мукою,але йому там не сподобалось. Подумавши,воно 
сказало: «Я не миша. У мене нема такого хвостика,нема маленьких чорних очей,не можу пищати. То хто я?»
Котеня вистрибнуло з миски,
обтрусило лапки від муки і пішло далі. Так йому було сумно,що аж заплакало. 
З часом витерло сльози і побачило сірих зайчиків. Вони 
бігали,стрибали і перекочува-
лися, гризли траву. Котенятко
повертало голівку то вліво,то вправо,спостерігаючи за ними,
і промовило: « Я не зайчик. Не вмію так швидко бігати,не вмію так перекочуватись і гризти траву. То хто я?»
І раптом воно почуло: «М‘яу,м‘яу,м‘яу». Попробувало саме. Вийшло. Котенятко побігло туди,звідки долинали звуки. І побачило свою маму,братиків і сестричок. 
Постояло,подумало: «Я точно знаю,хто я. Я- кошеня.»
І воно спокійно заснуло біля своєї мами-кішки.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

40 віршиків. Геометричні фігури навколо нас.

Вірші про кольори.

21 ВІРШИК ПРО ОДЯГ ТА ВЗУТТЯ