Зайчик Лапанчик та гикавка




Зайчик Лапанчик весело стрибав. 
Ні з того,ні з сього гикати почав. 
«Гик» та «Гик». До цього він ніяк не звик. 
Що пів хвилини гикати. 
Не може і слова сказати. 
Іде собі. Опустив вушка. 
Повз нього пролітає Мушка:
«Дз».«Джу». Може чим допоможу?
«Дуже треба мені знати 
Як покинути гикати.»
«Вибач,друже, про таке
І не чула я ніде.»
Зайчик знову сумно йде. 
«Гик» та «Гик» гикає. 
Що робити сам не знає. 
Жабка у траві стрибала. 
Зупинилась. Запитала:
«Що з тобою? Розкажи. 
Може зможу помогти.»
«До мене гикавка прийшла. 
Не знаю чому, за що і як. 
Та позбутися ніяк.»
«Хм. Так…Так….Я знаю! 
Вушка свої піднімай. 
На задні лапки вставай. 
І стрибай,стрибай,стрибай..»
Зайчик довго так стрибав,
Ледь притомний на траву упав. 
Та гикавку в той спосіб не прогнав. 
Сумно зайчик знову йде. 
Хтось в малиннику сопе. 
То Ведмідь малину рве. 
«В нього піду запитаю. 
Може що Ведмедик знає.»
« Бджоли гикавку лікують. 
Залазиш в бджолине гніздо. 
Там меду у них повно. 
Звичайно,будуть тебе кусати. 
Ти будеш від них утікати. 
І от у тому страху загубиш гикавку свою.»
«Вибач ,Ведмедику, 
Пораду твою не приймаю. 
Піду ще когось пошукаю.»
Чує Лапанчик бабуся гукає. 
Вечеряти вже закликає. 
Змучений сумний повернувся ,
До бабусі пригорнувся. 
Бабуся його обіймає,
До себе міцніше пригортає:
«Довго гикаєш,моє внучатко?
Вдихни глибоко ,моє дитятко. 
Повітря трішки потримай,
А тепер все видихай. 
Зроби так разів зо три. 
Гикавка прикра пройде без біди.»
Зробив Лапанчик як бабуся сказала
І зразу гикавки не стало. 
« Ти ,бабусю,чарівниця !
Ти, бабусю, рятівниця !
Спосіб цей ну просто диво. 
Дякую,що научила.»



Більше пригод зайчика Лапанчика:

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

40 віршиків. Геометричні фігури навколо нас.

Вірші про кольори.

21 ВІРШИК ПРО ОДЯГ ТА ВЗУТТЯ