Потяг. Подорож Лапанчика до тітки Марти.



Лапанчик закінчив 
Перший клас. Ура! Ура!
«Настала літня пора. 
Час відпочивати. 
Можна і подорожувати.»-
Він сказав і тяжко зітхав. 
«Що сталося?
Чому ти сумуєш?»-
Мама запитала і 
Одразу запропонувала. 
«Поїдемо з тобою 
До тітки Марти,
Що живе у Києві.»
«А чим ми будемо їхати?»
«Цього разу ми скористаємось
Залізно-дорожним транспортом»-відповіла мама. 
«Я не знаю,що це». 
«Ми поїдемо потягом. 
Потяг- це ряд з‘єднаних між собою залізничних вагонів,що рухаються за допомогою локомотива. Їздить потяг по рейках та перевозить людей або різні вантажі.»
«А хто веде потяг?»-
Запитав Лапанчик. 
« Потяг веде машиніст.»-
Відповіла мама.
« Синок, склади свої особисті речі у рюкзак. Ми поїдемо на цілий тиждень.»
Лапанчик склав у рюкзак свої речі, взяв олівці і зошит, ще й гітару приготував. Він ледве заснув. Уявляв собі подорож. Наступив ранок . Лапанчик з мамою пішов на залізно-дорожну станцію.
« Подивись, сину, там написано «КАСИ». Нам треба купити квитки. Мама підійшла до каси, купила два квитки: дорослий для себе та дитячий для Лапанчика. Тим часом він побачив величезне табло,де було написано «РОЗКЛАД РУХУ ПОЇЗДІВ». 
« Мамо, наш поїзд відправляється о 20:00 годині. 
Я знаю,що це 8 вечора.»
Лапанчик взяв свій квиток і вони з мамою пішли до потягу ЧЕРНІВЦІ - КИЇВ. Їм треба було знайти вагон #4, купе # 5, місце #17. Провідник перевірив наявність у них білетів,а також чи у правильний вагон вони зібрались сідати. 
Разом з ними їхала білочка з мамою. У купе ж 4 місця. 
«Як тебе звати?»-запитала білочка. 
«Я - Лапанчик. А тебе як звати?»- запитав він. 
«Руді.»- відповіла білочка. 
«Приємно познайомитися»-
сказав Лапанчик. 
«А що ти вмієш?»- запитала Руді
«Я вмію малювати ліс.»- відповів Лапанчик і дістав зошит з олівцями. 
«Я теж вмію малювати ліс. Але в мене немає ні олівців,ні паперу»
«Ось листок з мого зошита. І олівців аж 30 кольорів.
Думаю,для нас двоїх вистачить.»- посміхнувся Лапанчик. 
«Дякую. Ти дуже добрий.»-
сказала Руді. 
Діти спокійно малювали,а потім 
обмінялися малюнками. 
Лапанчик взяв гітару і почав 
награвати знайому мелодію. 
«Ти вмієш грати на гітарі?»-
зацікавлено запитала Руді. 
«Так. Я вмію. Але не зовсім добре. Мене мама навчила. 
Я граю кілька пісень,які дуже люблю.»
«А я не вмію»- з сумом промовила Руді. 
«Не переживай. Ти можеш піти до музичної школи і там навчитись.»- порадив Лапанчик. 
Мама Руді запропонувала перейти у вагон-ресторан і повечеряти. Діти з задоволенням прийняли пропозицію.В ресторані замовили для Руді горішки і гриби, а для Лапанчика капусту і моркву. Поївши,заплатили,подякували офіціанту і повернулись у своє купе. 
Друзі вмостилися біля вікна. Було цікаво спостерігати за станціями,полями,селами і містами. Було вже пізно. Всі втомилися і вмостились спати:
мами на нижніх полицях,а діти на верхніх. 
Потяг під’їжджав до Києва. А ось і вокзал. «До побачення,
Руді»- сказав Лапанчик. 
«До побачення,Лапанчик»-
відповіла Руді. 
На пероні Лапанчика з мамою чекала тітка Марта. 
«Доброго ранку,тітонько Марто. Я дуже щасливий,що приїхав до вас. Я вперше їхав 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

40 віршиків. Геометричні фігури навколо нас.

Вірші про кольори.

21 ВІРШИК ПРО ОДЯГ ТА ВЗУТТЯ