Подарунок для мами з лугу.

Автор: Астор Голенчук
Чикаго 2023




Наближалось сімейне свято. 
Мамине день народження
Святкувати. 
Лапанчик став думати-гадати 
Що мамі подарувати?
Нічого не зміг пригадати. 
Вирішив на луг пострибати. 
«Ой-ой-ой!!!
Яка красота!!!
Квітами вкрита земля. 
Яскравими,ніжними,
Двокольоровими,
Жовтими,синіми,фіолетовими,
Білими,рожевими і червоними. 
Здається,на цей луг
Небесні ангели спустились,
Вдихнути квітучої Землі силу. 
«Маки червоні,
Чи можу я вас зірвати?
Щоб мамі подарувати?»
«Звичайно.Зривай. 
Мамі букет збирай.
Зірви волошку синю-
Символ чистоти й надії. 
А ще ромашку зірви-
Додасть здоров‘я і краси. 
Там Іван-та-Марія розцвітає. 
Двома кьольорами тебе вітає. 
Ось цибулька лугова
Фіолетово зацвіла. 
Ще зірви гвоздику лугову. 
Цю божественну красу. 
Як буркун жовтий візьмеш,
Здоров‘я для родини принесеш.»
«Я вдячний вам,маки. 
Допомогли букет для мами 
Ви зібрати.»
Веселий Лапанчик 
Додому пострибав. 
Маму з іменинами привітав. 
«Прийми від мене 
Природи красу. 
Я тебе,мамо,дуже люблю.»
Посмішка в неї як мак розцвіла. 
Матуся моя щаслива була. 

        

       








Читайте більше про зайчика Лапанчика за цим посиланням:

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

40 віршиків. Геометричні фігури навколо нас.

Вірші про кольори.

21 ВІРШИК ПРО ОДЯГ ТА ВЗУТТЯ