Лапанчик готується до сну

«Сонце вже хоче спати. 
Діткам час в ліжечка лягати.»-
Сказав татусь Лапанчику. 
«Я ще не хочу спати. 
Так чудово в піску пограти.»-
Лапанчик відповів і 
Гарячу сльозу пустив. 
«Не треба плакати. 
Я не заставляю. 
Ще десять хвилин почекаю.»-
Упевнено тато сказав. 
«Добре. Я знаю. 
Час мене не чекає.»-
В відерце ситечко 
І лопатки поклав. 
Лійку з водою забрав. 
«Не буду сильно переживати. 
В пісочниці зможу 
І завтра пограти.»
На порозі їх мама зустріла. 
Лапанчику розповіла:
«Якщо ти хочеш 
Швидко виростати,
Ти маєш вчасно 
Лягати спати. 
Дітки у сні відпочивають 
І швиденько виростають. 
Але ще не можеш 
В ліжко вкладатись. 
Мусиш до сну підготуватись. 
Наберем у ванну теплої води. 
Зробимо мильні бульбашки. 
І спустимо судно на воду.»
«А я капітаном буду.»-
Радісно Лапанчик сказав 
І в ванну залізати почав. 
«Щасливого плавання,капітан!»
Мама сказала і голівку милом
Милити почала. 
Всі бульбашки до 
Шерстки причепились
Із Лапанчика мильна 
Бульбашка утворилась. 
Капітан не плакав,
Не стогнав,
Сміливо голівку змивав. 
Мама запитала:
«Хто на палубі є?
Лапанчик: «Капітан»
Мама: «Наказую капітану
У порт судно повести,
До сну підготовку продовжити»
Лапанчик: «Є! Повести 
Судно у порт!»
І з задоволенням виліз з ванни. 
Тато накинув на нього 
Великий і м‘який рушник,
Під яким Лапанчик зник. 
Рушник спритно працював
І Лапанчик сухим став. 
В умивальник зазирнувши,
Зубній щітці посміхнувся. 
Спритно зубну пасту взяв. 
Зубки чистити почав. 
Зубки побіліли,спати захотіли. 
«Тепер час піжаму одягати
І у ліжко лягати»-
Йому сказав мати. 
«Піжаму я сам одягну. 
Я відчуваю,що я вже росту.»-
Лапанчик сказав
І до ліжка попрямував. 
«Спокійної ночі,мамо. 
Спокійної ночі,тату.»-
Під м‘яку ковдру 
Взявся залізати. 
«Будьте добрі,
Мене не залишайте. 
Колискову мені заспівайте.»
Мама з татом 
Присіли близенько
І повели пісню тихенько:
«Спи наше любе дитятко. 
Дитятко- наше ангелятко. 
Засни,засни,
У царство снів полети. 
Ти будеш там мандрувати. 
Чарівних снів шукати. 
Спокійної ночі,
Білочко руденька. 
Спркійної ночі,
Мушко маленька. 
Спокійної ночі,
Колючий їжачок. 
Лапанчик ляже 
На правий бочок. 
Спокійної ночі,
Любий синок.»
Лапанчик очки закрив. 
Лиш носик тихенько сопів. 


БІЛЬШЕ ПРИГОД ЛАПАНЧИКА ЧИТАЙТЕ ТУТ

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

40 віршиків. Геометричні фігури навколо нас.

Вірші про кольори.

21 ВІРШИК ПРО ОДЯГ ТА ВЗУТТЯ