Лапанчик в звіринці.



В той день була середа.
Мама з роботи прийшла.
Добру вістку принесла.
«В неділю ми будемо відпочивати.
До звіринця можемо завітати.»
«Ура! Ура! У звіринці 
Я побачу слона!
Не пластмасового,
Не заводного,
А справжнього живого!»-
Радісно вигукнув Лапанчик. 
Йому дуже хотілося,
Щоб завтра була неділя.
«Але так не буває. 
Я добре знаю.
Ще четвер, п’ятниця і субота. 
У батьків закінчиться робота. 
А в неділю рано вставати
І до звіринця вирушати.»
Нарешті неділя настала.
Вся сім’я до звіринця зібралась.
Автобус їхав тихенько.
До звіринця було далеченько.
«Зупинка Звіринець»-
Голосно водій сказав. 
І люд з автобуса виходити став. 
На територію звіринця зайшли
І розійшлись, хто куди. 
Лапанчик не зволікав.
Слона шукати почав.
Недовго пройшли.
Вольєр слона знайшли.
«Ой. Який він великий. 
І,мабуть,сильний.»- 
Вигукнув Лапанчик. 
« Я думаю, тобі цікаво знати,
Що слони своїми ногами 
Можуть звуки відчувати.
І своїм друзям через 
Тупіт посилати,
Про небезпеку їм повідомляти.
А ніс у слона 
Хоботом називають. 
Його ніс - найсильніший.
Про це всі знають.»-
Тато сказав і до наступної
Вольєри попрямував. 
«Мамо!Мамо!Подивись,
хто тут гуляє!
Я знаю, його 
Жирафом називають. 
І шию він дуже довгу має,
Тому що з дерев листя об’їдає.»
З захопленням
Лапанчик розповів. 
« А ще, щоб жирафу
напитись води,
він на коліна стає.»-
Доповнила мама.
« А я читав, що серце жирафа
Важить 20 кілограмів.
А ще він спить стоячи. 
Деколи рівно голову тримає
І так засинає.
Або на спину її закидає 
І теж засинає»-
Тато додав. 
Зараз побачимо,
Хто в наступній вольєрі живе. 
«Ой. Тут дві кумедні 
Мавпочки проживають,
Вчепившись хвостиками
За перекладини,
Вниз головою звисають. 
А ще мені відомо,
Що мавпи люблять 
В дзеркало заглядати,
Там себе впізнавати,
Один одному шерстку чесати,
Банани та інші фрукти поїдати»-
Упевнено розповідав Лапанчик
«А у цій вольєрі живе 
Бурий ведмідь»- тато сказав
І розповідь почав. 
«Ведмеді - хижаки. 
Але поїдають і рослинну 
Їжу залюбки. 
Через це у них різні зуби,
Одні для м‘яса,
Інші для трави. 
Чи знаєш ти,сину,
Чому ведмеді вміють 
На задніх лапах ходити?»
«Ні. Я не знаю.»
«А це тому,що під час ходьби
Вони опираються 
Не на пальці ,
А на всю стопу.»
«Побачимо,хто тут живе. 
Ой-йой-йой!
У цій вольєрі страшний 
Звір живе. 
Він поїдає все,що живе. 
Я близько до нього не підійду. 
Я відчуваю, що я вже тремчу.
Його царем звірів 
Ще називають. 
По 30 гострих зубів вони мають
Старі леви страшно ревуть.
Але до 2 років 
Вони звуки не видають.»
«Не лякайся, синочку.»-
Мама сказала
І Лапанчика обійняла. 
На цьому екскурсія в звіринці Дійшла до кінця. 
Повертатися додому пора.
« Мені було дуже цікаво.
Про життя тварин
Я дізнався багато.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

40 віршиків. Геометричні фігури навколо нас.

Вірші про кольори.

21 ВІРШИК ПРО ОДЯГ ТА ВЗУТТЯ