У мене лапи. У тебе ноги.




Одного ранку котеня 
По подвір‘ї гуляло. 
З клубком ниток 
Активно грало. 
А після свій хвостик 
Ловити стало. 
Нарешті зловило і сіло. 
Голівку свою похилило. 
Погляд на своїх лапках
Зупинило. 
«Гм, мої лапки пальчики мають. 
На них нігтики виростають. 
Зараз порахую скільки їх є. 
Один,два,три,чотири,п‘ять
На правій лапці. 
І стільки ж на лівій лапці. 
І на задніх- по чотири пальці. 
Ого! Аж вісімнадцять!
Це добре,що я 
Навчився рахувати. 
А то як би я міг узнати?
Ой. Та ще на лапках
Подушечки м‘якенькі. 
Тому ходити можу тихенько. 
А коли нігтики висуваю,
На дерево легко залізаю. 
Піду у Мурки запитаю,
Чи знає,хто такі ж лапки має?
- Доброго ранку,Мурочко!
Чи знаєш ти,у кого такі ж лапки
Як у нас є?
- Доброго ранку,братику!
Я знаю,що нашу родину 
«котячі» називають. 
Ягуари і тигри,пуми і леви,
Леопарди і гепарди-
Родина наша. 
І у всіх лапи як наші. 
- Дякую,Мурочко,
За відповідь твою. 
А тепер я далі піду. 
Ходило,ходило і теля зустріло. 
- Ти хто?
- Я теля. 
- А чому у тебе лапи не такі
Як мої?- запитало котеня. 
- Це тому,що у мене не лапи,
а ноги. А ноги мої високі і прямі. І несуть моє тіло високо
від землі. На ногах своїх по 
парі пальців маю. На них 
рогові чохли-копита виростають. Копита мої пальці 
від ударів захищають. 
А мої друзі ,ягня і козеня,
Мають ноги, такі ж як я. 
Коли ми по землі ступаєм,
Слід від копит залишаєм. 
Тепер ти ,Мурчику,зрозумів,
Що скільки тварин,
Стільки ж слідів. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

40 віршиків. Геометричні фігури навколо нас.

Вірші про кольори.

21 ВІРШИК ПРО ОДЯГ ТА ВЗУТТЯ