Ім‘я МИХАЙЛО








До школи своєї птахи прилетіли
Зручненько на гілки сіли. 
Абетку вивчали,літери писали. 
Кожен старався літери знати,
Щоб ім‘я своє написати. 
Тут хлопчина прийшов:
« Я пташеня знайшов. 
Лежало у траві і плакало,
Свою маму кликало.»
« Ти можеш його показати?
Звісно,ми зможем 
Його впізнати.»
Хлопчина долоні відкрив.
Донісся легенький крик. 
Мухоловка його впізнала.
Пташенятко своє забрала. 
« Який викуп ти хочеш?
Проси,що захочеш.»
«Ви всі у школі навчались. 
Літери добре писали. 
В тепер мені допоможіть. 
Ім‘я моє напишіть.»
Мухоловка зраділа. 
Літеру «М» відпустила. 
Сич надутий сидів. 
Сичав,сичав. 
Все ж таки літеру «И» віддав. 
Хрустан крильцями змахнув. 
Літеру «Х» здув. 
Чайка кричала «А-а-а»
Віддаю літеру «А». 
Жайворонок:
«Я маю надію,що допоможу.
Літеру «Й» віддати можу.»
Ластівка:
«Помилки в імені не допущу. 
Віддам першу літеру свою»
Одуд привабливий 
Чубчик розклав,
Такі слова сказав:
«Лети перша літеро моя. 
Врятуй хлопчику ім‘я.»
А тепер ми можем прочитати,
Як рятівника звати.
МИХАЙЛО









Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

40 віршиків. Геометричні фігури навколо нас.

Вірші про кольори.

21 ВІРШИК ПРО ОДЯГ ТА ВЗУТТЯ