Ім‘я Ольга.






У ботанічному саду ми гуляли. 
Виставку кімнатних 
Квітів розглядали. 
Орхідея, як королева,
Квіти свої нахилила. 
Легкими поклонами 
нас зустріла. 
Поруч лимон нас привітав. 
Аромат свій віддав. 
Герань зацвітає. 
Суцвіття як кулі має. 
А округлені листки 
Мають темні зони навкруги. 
Гортензія кольорові 
Квіти має. 
І кольори плавно міняє. 
Погляд заворожує. 
На виставку запрошує. 
Алоє готовий допомогати
Простуду відганяти. 
«Прекрасні квіти!»-
Звернулась мама. 
«Дозвольте перші літери 
У вас взяти. 
Щоб ім‘я моєї доньки написати. 
А ти,Герань,будь добра,
Віддай останній знак. 
Без нього ім‘я не вийде ніяк.»
На те прохання квіти 
Згоду дали. 
Ім‘я ОЛЬГА написали. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

40 віршиків. Геометричні фігури навколо нас.

Вірші про кольори.

21 ВІРШИК ПРО ОДЯГ ТА ВЗУТТЯ