Ім‘я Орися.





В осінній сад дівчинка прийшла
В руках плетений кошик несла.
«Як гарно тут у саду. 
Я сама урожай зберу. 
Обліпиха. Яка красота!
Навішані намистинки 
На її гілках. 
Буду їх зривати 
І у кошик складати. 
А потім варення зварю 
І друзів своїх пригощу. 
Ой! У цієї красоти 
На гілках ростуть шипи. 
Не так просто урожай збирати. 
Треба добряче попрацювати.»
«Груша росте у саду. 
Я дивлюсь на її красоту. 
Груші медові,наче воскові.»
Персик уже поспіває. 
Рожеві щічки наливає. 
Любо дивитись на його плоди. 
Ними увішані всі гілки. 
Слива в саду виростає. 
За листям сині сливи ховає. 
«Сині сливи у кошик зберу. 
Бабусю свою пригощу.»
«Яблунько,ти розлогу 
Крону маєш. 
Сад мій прикрашаєш. 
Яблучка твої наливні
Дарують здоров‘я мені
І всій моїй сім‘ї.»
Всі літери ми складаєм. 
Ім‘я ОРИСЯ читаєм. 


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

40 віршиків. Геометричні фігури навколо нас.

Вірші про кольори.

21 ВІРШИК ПРО ОДЯГ ТА ВЗУТТЯ