Пригода(про дружбу)






🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣Літнього ранку сонечко встало. 
Ранковий привіт свім послало. 
Промінці свої розпустило. 
Теплом своїм всіх обігріло. 
Зраділи сонечку курчата.🐥
Вийшли біля річки погуляти. 
Змагались,хто краще стрибає. 
А потім,хто краще літає. 
Чи вміють лапками гребти,
щоб поживу для себе знайти. 
Тренувались курчата завзято. 
Як від рудого кота утікати.🐱
А після один із смільчаків
у річці плавать захотів.
«Я перший! Я сильний ! 
Я можу!»
Розбігся.... і плюх у воду.💦
Пушок вода намочила. 
Не працюють маленькі крила.
І лапки не можуть гребти. 
«Ой! Рятуйте мене з біди!»
Все тіло його під водою. 
Лиш голова над водою.
Бачать курчата - біда. 
Товариша рятувати пора.
Всі разом «пі-пі-пі» пищали.
На допомогу звали. 
Тут каченя чап-чаляпало.🦆
Крики почуло- поквапилось. 
«Що за біла тут трапилась?»
Побачивши нещасне курча.
Швиденько на воду спустилось. 
Курчатко за чуб ухопило.
І до берега поплило.
Всасно мама- квочка підоспіла.🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔
Взяла курчатко під свої крила. 
Обсушила,обігріла. 
Каченятко в гості запросила.
Всі разом чай пили.☕️
Дружню розмову вели. 
«Ну,каченятко,ти героєм стало.🏅🏅🏅🏅🏅🏅🏅🏅🏅🏅🏅🏅
Ти курчатку життя врятувало.»
«Не варто так говорити.
Так кожен міг поступити.»
Сказало мале каченя.
« А тепер мені додому пора».
🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

40 віршиків. Геометричні фігури навколо нас.

Вірші про кольори.

21 ВІРШИК ПРО ОДЯГ ТА ВЗУТТЯ