Ім‘я ОЛЕКСАНДР




Космонавтом я хочу стати. 
До зірок зможу літати. 
А зірки- просто чародії. 
Сузір‘я собі утворили. 
Сигнал мені послали. 
Що ім‘я моє узнали. 
Як це зробили розкажуть. 
Звісно, все вам покажуть. 
Овен першим набрався сили:
«Перша літера моя щаслива»
Сузір‘я Лежачого Лева
Першу літеру відпустило. 
Сузір‘я Лебедя- гордо сказало:
«Не слід сумувати. 
Другу літеру треба віддати.»
Кит просто взяв 
І першу літеру подарував.
Скорпіону прийшлось 
Те саме зробити,
Літеру «С» відпустити.
Андромеда час не втрачала. 
Літеру «А» віддала. 
Оріон без вагання 
Віддав літеру останню. 
Дракон не відрізнявся. 
З першою літерою 
Легко розпрощався. 
Орел поміркував 
І літеру «Р» віддав. 
«Подивися,хлопчику,
Як ми все склали. 
Ім‘я твоє Олександр написали.»
Всі разом сузір‘я сказали. 



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

40 віршиків. Геометричні фігури навколо нас.

Вірші про кольори.

21 ВІРШИК ПРО ОДЯГ ТА ВЗУТТЯ