Свічка життя

«Свічка»,2012
Художник: Астор Голенчук
















Молодість,як весна,
Силу,здоров‘я і радість дала. 
На крилах надію несла. 
В молодих долонях- моє життя. 
Воно так швидко пролітало. 
Не знаю куди поспішало. 
Тепер помічаю як тіло старіє. 
На здоров‘я не маю надії. 
Ходити важко стає. 
Щось дихати не дає. 
На старість я вже відчуваю
Всі частини тіла,які маю. 
Бо молодість золота
Це відчуття не дала. 
А серце забуло про ритм. 
Звідкись узявся артрит. 
І нирки тривогу б‘ють
Спати вночі не дають. 
Печінка собі лютує. 
Полином мене частує.
Та свічка життя ще горить. 
Хоч часто так мерехтить. 
Трохи ще погорить і згорить. 
Вона мусить згоріти
Щоб іншу запалити.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

40 віршиків. Геометричні фігури навколо нас.

Вірші про кольори.

21 ВІРШИК ПРО ОДЯГ ТА ВЗУТТЯ