Наступний Великдень у мирі прийде.

 

                                  Фото з Інтернету 
                                  «Воїни Світла»



Великдень! Великдень!

Лунає дзвін. 
О, Боже, скажи , 
Де мій син?
Ти бачиш усе з висоти. 
Наших синів захисти. 
Синочку мій,обізвися. 
Додому живим повернися. 
Сьогодні Великдень. 
Я в церкву ходила. 
Хліб святий освятила. 
Пекла його,випікала,
Гіркими сльозами вмивала. 
Писанки розписала,
У кошик поклала. 
А ти далеко на клятій війні,
Не сила донести гостинців тобі. 
Я знаю,мій любий,
Я вірю у те,
Наступний Великдень 
У мирі прийде. 


💛Біль виходить сльозами та рядками💙


Щиросердно вдячні за ваш час:
❤️‍🩹Розплата
❤️‍🩹Геть!








Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

40 віршиків. Геометричні фігури навколо нас.

Вірші про кольори.

21 ВІРШИК ПРО ОДЯГ ТА ВЗУТТЯ