Ім‘я Вікторія.





Внученько моя дорога!
Вітаю з Днем народження 
Тебе я. 
Довго подарунок
Для тебе шукала. 
Ще довше його вибирала. 
В турагенстві вісім 
Путівок придбала. 
Щоб ти подорожувала,
Свою Україну пізнавала. 
На пероні поїзд стояв,
На туристів чекав. 
Вдвох ми у поїзд зайшли,
Десяте купе знайшли. 
Вмостилися біля вікна,
Щоб було видно усі міста. 
Перша подорож у Вінницю,
Друга у Івано-франківськ,
Далі Київ, Трускавець,Одеса,
Рівне,Ізмаїл,Яворів. 
Кожне місто- краса України.
Кожне місто по-своєму миле. 
Наші подорожі цікаві
Твоє ім‘я написали. 
У кожного міста ми 
Першу літеру взяли. 
В рядочок їх склали. 
І прочитали залюбки
ВІКТОРІЯ - ім‘я твоє. 

Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

40 віршиків. Геометричні фігури навколо нас.

Вірші про кольори.

21 ВІРШИК ПРО ОДЯГ ТА ВЗУТТЯ