Мої картини. «Квіти для Маринки»



Мої картини- моя відрада. Під час роботи настільки заглиблюєшся у процес, що всі негаразди просто в той момент не існують. Чим складніша і детальніша робота, тим більше задоволення від результату. З кожною роботою хочеться спробувати щось новеньке, тому творити завжди цікаво. Багато людей скаржуться,що їхнє життя нудне: робота,дім,робота,дім. Моє життя просто не має коли бути нудним. У мене є той неосяжний незвіданий захоплюючий стимулюючий прекрасний світ творчості де я творю як бачу та відчуваю і як умію.

Але творити,то тільки частина процесу. Виникає неймовірна необхідність ділитись створеним, позитивними емоціями від почуття досягнутого. Деколи сама себе питаю: «І як таке мені вдалося? Звідки взялися ідеї?»  Напевно ангели нашіптують вночі😇

Цю роботу назвала «Квіти для Маринки» адже створювала картину як подарунок для улюбленої племінниці. Такі роботи особливо трепетні,бо надзвичайно важливо щоби сподобались тій людині для якої призначені. 

Почуваєшся як чарівник. Гірка білого рису,коричневого рису, насіння дині, квіток ірису, чечевиця,зелений та жовтий горох. «Фарбами» слугує засушене перетерте листя різних кольорів. І у цій роботі ще і перетерті сині таблетки у яких закінчився термін вживання. Ну дуууже гарний синій колір у них був. 🤪  Кожна квіточка чи листочок створені окремо і тільки після висихання всіх елементів зібрана повна композиція.  Користуюся і клеєм ПВА і гарячим клеєм. Цілу композиція покриваю прозорим лаком у 2 шари  

Згодом з‘явилася ідея залити все рідким склом, бо якщо робота не під склом ,то припадає пилюкою і навіть деякі елементи можуть відклеїтись, жовтий та зелений горох втрачають свій колір під дією світла. Склом заливає моя донька в 2-3 шари. Перший шар виходить з огріхами.  Наша  співпраця робить нас ближчими. 




Лютий 2022 
Чикаго
З днем народження,Маринка!


Ранні роботи та техніки виконання:


















Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

40 віршиків. Геометричні фігури навколо нас.

Вірші про кольори.

21 ВІРШИК ПРО ОДЯГ ТА ВЗУТТЯ