Трактор та комбайни. Хто в господарстві потрібен завжди?

 


Осінь
З полів сільськогосподарська 
Техніка поверталась. 
Зручненько на ночівлю укладалась. 
Слово по слову розмову завели. 
Хто в господарстві потрібен завжди?
Першим обізвався 
Зернозбиральний комбайн:
"Я важливу роботу роблю. 
Всі зернові відмінно зберу.»
«А я кукурудзу збираю. 
Ти це зробити як я не знаєш.»
«Друзі,ви не поспішайте. 
Про мене теж не забувайте. 
Бо ж цукрові буряки
Лише на мене чекають завжди.»-
Обізвався бурячний комбайн. 
Трактор чекав і мовчав,
Потім тихо сказав:
«Я згідний. Жнива. Ви працювали. 
Врожаї з полів збирали. 
Втомилися…
Закінчились жнива. 
Ура! Відпочивати пора!
Я ж круглий рік працюю. 
Зараз все і розтолкую.
Вам урожай збирати помогав,
Тягнув причеп,транспортував. 
Ви на зимівлю вкладаєтеся,
Для мене робота не кінчається. 
Дискову борону чіпляю,
Землю до оранки підготовляю. 
Ну а щоб поля орати 
Треба вже плуги чіпляти,
Тягнути їх що є сили,
Глибоку оранку щоб зробили. 
Далі борони приладнаю,
Груди землі розбиваю. 
Ось і все. 
Поля зорав,до сівби осінньої підготував. 
Та куди відпочивати!
Слід сівалку лаштувати,
Та й сівбу позпочинати. 
Восени посіяні зернові
Дадуть високі врожаї. 

Вже настала і зима
Може відпочину я?
Ні. Причеп причеплю-
Корми тваринам вожу. 

А весною знову сівба. 
Буряки,кукурудза,ярина. 
Ще і картоплю садити треба. 
У картоплі велика потреба. 
Картопля- другий хліб. 
З неї сто страв на обід. 
Картоплесаджалку тягну-
Рівненькі рядочки веду. 
Культиватор візьму-
Міжряддя просапаю та добрива внесу. 
От ще картоплю підгорну,
Колорадських жуків потрою. 
Нарешті відпочину
Хоча би одну днину. 

Та що ви! Літо!
Відпочинок мені лише сниться. 
Уже починається косовиця. 
Чіпляю косарку
Зранку до вечора кошу
В лугах зелену траву. 
День за днем….
Дні минають…
Люди уже і картоплю копають. 
Картоплекопалку приладнаю. 
Зранку до ночі картоплю копаю. 
Робота. Робота. Робота щодня. 
От вже і року нема. 
Людям треба помогати ,
Щоб усіх нагодувати.


P.S. Трактор також приймає участь у національно-патріотичному вихованні 😎


                       Все буде Україна!!!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

40 віршиків. Геометричні фігури навколо нас.

Вірші про кольори.

21 ВІРШИК ПРО ОДЯГ ТА ВЗУТТЯ