25 віршиків про їжу та посуд





Їжа

1)
Петрик риби наловив. 
З неї юшки наварив. 
Дружно смакували. 
Юшку прославляли. 
2)
У каструлі борщ готували. 
Червоний буряк і картоплю поклали. 
Капусту й фасолю додали. 
Весь процес на відео зняли. 
Матусі,бабусі,
Знайомі й чужі 
Виставляють лайки,
Лайки-вподобайки. 
3)
Я картоплю візьму. 
Її на терці натру. 
Як додам яйце й муку,
Картопляників напечу. 
4)
Каструля. Вода. Курка. 
Цибуля. Морква. Петрушка. 
Сіль. Перець. Закипає. 
Зварити бульйон я знаю. 
5)
Всі вареників хотіли. 
Мама тісто замісила. 
Звісно,я вже розкачала. 
Мама сир у них поклала. 
Всі разом ліпили,
Вареники варили. 
А сметани як додали,
Губи облизали. 
6)
Ой,млинці ви млинці. 
Ви такі молодці. 
На тарілці горою. 
Їх хоч з сиром ,хоч з варенням чи з ікрою. 
7)
На Різдвяні свята завжди
Смачненькі пампушки пекли,
Повидлом начиняли,
Колядників частували. 
8)
У гарячій печі 
Пекар пече смачні калачі
Калачі на столі- життя на Землі. 
9)
З сухих грушок,яблук та слив
Данилко узвар зварив. 
В миску наливав,
Гостей частував. 
10)
На дні вихідні 
Мама готує нам голубці
Листок капустяний бере,
Рис і м‘ясо туди кладе,
Гарно приправляє,
Лист капустяний завертає,
Трохи поварили,сметаною полили. 
11)
З татом разом в сад підем. 
Груш і яблук наберем. 
В соковарці зварим сок,
Сок назвемо «Наш садок». 
12)
Наша кухар залюбки 
Випікає пиріжки. 
Запашні,пухкі,рум‘яні. 
Молоком їх запиваєм. 

ПОСУД

Посуд- це предмети з допомогою яких ми готуємо,зберігаємо та їмо їжу. 
Кухонний посуд допомогає готувати смачну улюблену їжу.
Столовий посуд- сукупність предметів,
в яких подають їжу на стіл. 
Чашка - невелика посудина з порцеляни чи фаянсу,з якої п‘ють чай,каву та інші напої. 
Філіжанка - невеличка чашка,з якої п‘ють каву. 
Стакан- посудина у формі циліндра або зрізаного конуса без ручки. Його виготовляють зі скла. Ще вживають термін «склянка». Застосовується для вживання холодних та гарячих напоїв. 


1)
Округлу форму мають
Зручні вушка виступають. 
За них їх можем брати,
Куди захочем перекладати. 
Вогню не бояться. 
В них каші та борщі варяться. 
Накривочкою накриваються. 
Як ці предмети називаються?
Каструлі
2)
Дивлюсь на тебе,дорога. 
Ти чисто вимита від верху до дна. 
Сумуєш на полиці одна. 
Я в руки тебе візьму,
Улюблену каструльку свою.
Для всіх наварю українського борщу. 
Як борщ закипить,
Накривочка твоя засвистить. 
Тим самими розкажеш мені,
Що менший вогонь потрібен тобі. 
А то борщ почне вибігати,
До плитки моєї прикипати. 

3)
Кругленька немов паляничка. 
Має стінки невеличкі. 
Вміє добре випікати,
Всіх млинцями пригощати. 
Ще і довгу ручку має. 
Від опіків всіх захищає.
Сковорідка. 
4)
Я сковорідку свою люблю. 
Млинців у ній напечу. 
Для мами і тата
Та меншого брата,
Для дідуся та бабусі,
Для тітки Настусі,
І для дядька Павла,
Бо всі вони родина моя.
5)
Що за круги лежать на столі?
Є великі,і є малі. 
З них кашу їдять і пюре. 
Хто здогадається,що це таке?
Тарілки
6)
Тарілки є великі і малі,
Глибокі і мілкі. 
Оленка глибокі тарілки взяла,
З супниці суп наливала,
На стіл клала,
Мамі допомагала. 
А в тарілки пласкі 
Мама накладала голубці,
Сметаною поливала,
Смачного усім бажала. 
7)
Бабуся Горпина пробудилася до днини,
Готувала салат для родини. 
У салатниці його подавала,
Петрушкою та кропом прикрашала,
З моркви троянди вирізала,
Усю рідню здивувала. 
8)
Різної форми і розміру я буваю.
Одне лише вушко маю. 
За нього мене тримайте,
Чай,воду чи сок випивайте. 
Чи зможете,діти, вгадати 
Як мене звати?
Чашка
9)
Люба чашечка моя. 
На ній написане моє ім‘я. 
За вушко її тримаю. 
Молоко з задоволенням випиваю. 
Але чашка моя не одна. 
З блюдцем в парі чашечка моя. 
На блюдце чашку кладу. 
Молоко не розіллю. 
10)
Ось це філіжаночка маленька. 
З неї п‘є каву моя мама рідненька,
І дорогий мій татусь,
Літня бабуся й дідусь. 
Я ще каву не п‘ю. 
Почекаю ,поки підросту. 
11)
Він прозорий та гладенький. 
З нього п‘ю воду та сок солоденький. 
Якщо випущу з руки,
Розіб‘ється на шматки. 
Стакан
12)
До Олі у гості подруги прийшли. 
Книжки читали,в ігри грали
Та просто собі відпочивали. 
Мама млинцями їх пригощала. 
Оля в стакани сок наливала. 
13)
Літньої гарячої днини
Готувала бабуся 
Молочно-банановий коктейль
Для родини. 
У келихи його розлила. 
Смакувала вся родина.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

40 віршиків. Геометричні фігури навколо нас.

Вірші про кольори.

21 ВІРШИК ПРО ОДЯГ ТА ВЗУТТЯ