Гарний вчинок Настуні.

На краю села 
В старенькому будиночку
Одинока бабуся жила.
Дітей вона не мала. 
Допомоги ні від кого не чекала. Сама по господарству 
Все робила.
Аж поки не захворіла. 
В неї ноги болять і голова.
Працювати бабуся 
Вже не могла.
Немитий посуд 
В умивальнику лежав. 
Зеленим мохом уже обростав. 
Не кричала і не стогнала. 
Лише з сумом навкруги поглядала.
На допомогу чекала.
Тим часом Настуня з лісу ішла.
Кошик малини несла. Захотілось їй до бабусі завітати.
Малиною її почастувати.
« Бабуню, Доброго дня!
Я вам смачної малини принесла
Зараз помию швиденько,
а ви поїсте смачненько.»
« Дякую, дитино дорога,
що завітала до мого двора.
І смачної малини принесла.»
Бабуся малини поїла.
Відчула приплив сили. 
Хвороба кудись пропала.
Бабуся з ліжка встала.
«Не варто вставати.
Треба вам ще полежати. 
Посуд я миттю помию,
Посушу і в шафу складу.»
Нову мочалку взяла.
Посуд мити почала. 
Тарілки глибокі і пласкі,
Горнята великі і малі,
Вилки, ложки і ножі
Милом, милом їх вмивала,
Гарячою водою обливати стала
Посуд у Настуні заблищав,
Заскрипів, повеселів,
Весело задзвенів.
Дзінь-ля-ля!
Дзінь-ля-ля!
Розносилася мелодія.
-Настунечко моя дорога!
Добре у тебе душа.
Ти мені дуже допомогла.
- Та ні , бабуню. Це так просто. 
Можна я ще зайду до вас 
У гості?
- Заходь. Я буду чекати
І тебе виглядати. - 
Бабуся сказала. 
В голівку її поцілувала. 
- До побачення. 
Залишайтесь здорові. 
Сказавши ці слова,
Кошик взяла
І щаслива додому пішла. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

40 віршиків. Геометричні фігури навколо нас.

Вірші про кольори.

21 ВІРШИК ПРО ОДЯГ ТА ВЗУТТЯ