Голуб‘яча дружба


Жили-були два голуби
Сусідами вони були. 
Між собою вони не дружили. 
В гості один до одного 
Не ходили. 
Одного звали -Білячок
Поштовий вісничок. 
Він був білий як сніжок. 
На голівці пір‘їнок пучок. 
Хвостик віялом розкладе
І гордовито іде. 
«Подивіться як я ступаю. 
Погляньте як я літаю. 
Я найрозумніший 
Серед голубів. 
Я облітав сто річок 
І сто морів. 
Все я сам зроблю. 
Допомоги не потерплю.»
Ходив,собою любувався,
На кожному кроці вихвалявся:
«Я умію. 
Я знаю. 
Я хочу. 
Я можу.»
Одного разу з ним сталась 
Пригода така. 
Білячок печиво знайшов. 
Ходив кругом нього,оглядав,
З котрого боку аби поклював. 
Раптом незнайомий 
Голуб прилетів. 
Біля печива швидко сів. 
Почав з насолодою довбати
І жадібно ковтати. 
Та тут наш герой не стерпів. 
До чужинця підлетів:
«Печиво не чіпай. 
Мені його віддай. 
Воно не твоє. 
Печиво це - моє.»
«Ні. Віддати його не можу. 
Я сам його з‘їсти хочу.»
І тут зчепилися два голуби,
Дерли свої чуби,
Дряпались лапками,
Бились крильми. 
У цьому бою Білявчик
Поранив ніжку свою. 
Ходити не може. 
Ледве ступає. 
Ось сусід Сірячок виглядає:
« Що у вас за біда?
Чи потрібна поміч моя?»
«Дякую,шановний. 
Без вашої допомоги 
Якось обійдусь.»
«Ну,ну,ну. Я би радив 
Прийняти допомогу мою.» -
Крилами змахнув і злетів. 
А Білявчик на землю сів,
Сам собі відповів:
«Погано лише себе любити 
І з друзями не дружити.»
Під вечір Сірячок 
Додому вернувся. 
Білявчик так до нього звернувся:
«Пробачте,сусіде,за 
Грубі мої слова. 
Допомога Ваша 
Мені дуже потрібна. 
Я хочу з Вами дружити 
І мирно жити.»
«Я щасливий почути такі слова. 
Нехай дружба 
Буде наша міцна.»
Один до одного підійшли. 
Обнялися своїми крильми. 
Обіцянку дали дружити,
У мирі і дружбі жити,
В біді один одного не покидати,
А щиро допомогати. 
Сірячок Білявчику 
Сердечно допомогав,
Аж поки той сам літати 
Не почав. 
З вірними друзями 
Легко завжди
Вийти з тяжкої біди.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

40 віршиків. Геометричні фігури навколо нас.

Вірші про кольори.

21 ВІРШИК ПРО ОДЯГ ТА ВЗУТТЯ