Софійка і птахи.

 



У Софійки вихідний. 
Бо неділя..День святий. 
Плани різними були. 
А куди ж таки піти?
«Ось піду я у садок.
Там почую спів пташок. 
Перевірю стан гілок. 
Може тля якась вселилася 
І листочки зажурилися,
Короїд кору гризе,
Може гусінь де повзе.»
Обійшла кругом….
Нормальок.
«А тепер почую спів пташок.» 
Лавочка була близенько.
Умостилася гарненько. 
«Та чому це в час ранковий 
Я не чую птахів гомін?
Так,так,так…
Яка причина?
Це ж чому у цю годину
Не співає ні пташина?»
Враз горобчик прилетів
Та й на спинку лавки сів. 
Почав кричати…крильцями махати…
Лапками тупоче…
« Та чого ж ти хочеш?»



Ні. Горобчик не втихає. 
З лавочки він не злітає. 
Вниз та вверх усе пурхає. 
« Я ж тобі зла не зроблю. 
То вгамуй ти злість свою!»
Горобець наполягає. 
Все Софійку відганяє. 
« Добре. Добре. Вже піду. 
Садом трохи походжу.»
Недалеко й відійшла…
Знову трапилась біда. 
Чорні-чорні дві пташини 
Прилетіли до дівчини,
Над головою кружляють,
Дзьобами за волосся хапають,
Кричати не вгавають.
Софійка теж старалася,
Руками відбивалася,
І нарешті все ж втекла. 



«Що ж це було?! Я не знаю. 
Піду у мами розпитаю.»
Софійка з тривогою розповідала. 
Мама спокійно головою кивала. 
« Послухай, донечко моя,
На їхню територію ти зайшла. 
Вони гнізда будували,
Яйця відкладали,
Вже чекають пташенят,
Тут і ти якось не в лад. 
Так вони територію захищають,
А людей як загрозу сприймають.
Боятись нічого. Це минеться
Як пташенята покинуть гніздечко.»
З того часу Софійка вже знала
І лиш здалеку спостерігала. 


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

40 віршиків. Геометричні фігури навколо нас.

Вірші про кольори.

21 ВІРШИК ПРО ОДЯГ ТА ВЗУТТЯ